MILWAUKEE & ROUTE 66 : CHICAGO – SANTA MONICA

Cesta zahrnuje průjezd dosud existujícími zbývajícími segmenty Historic Route 66 ve státech Illinois, Missouri, Oklahoma, Texas, Kansas, New Mexico, Arizona a California. Navštívíme Chicago a Milwaukee – muzeum a továrnu Harley-Davidson. Budeme stát na začátku „R66“v Chicagu a stejně tak i na jejím konci v Santa Monica Pier, a pak budeme těmi, kteří patří mezi ty, jenž „Got their kicks on Route 66“

Den 1-2-3-4 Praha,CZ - Chicago, IL - Milwaukee, WI – Chicago,IL – Springfield,IL

Odlet Praha – Chicago…. Pivo v Hard Rock Café, prohlídka centra Chicaga, Po vyzvednutí motocyklů Harley-Davidson přejezd směr Canal Street, Milwaukee. Prohlídka všeho možného nocleh v Milwaukee. Po snídani vyrážíme na začátek Route66 a opouštíme Chicago a po zbytcích R66 vyrážíme do města Springfield .

Den 5-6-7-8 Springfield,IL – Rolla,MO – Tulsa,OK – Weatherford, OK-Amarillo, TX

Přejezd státní hranice států Illinois a Missouri, kterou tvoří famózní řeka Mississippi, a most the Chain of Rocks Bridge, který je původní součástí originální Route66. Nejdelší přejezd naší trasy do Tulsa, Oklahoma, jsme ve státě Kansas. Zastavíme na oběd v hospodě the Little Brick Inn, bývalé budově banky, kterou kdysi vybílil bandita Jesse James a jeho gang. Oklahoma je státem, který má na svém území nejvíce originálních mílí původní Route 66, které jsou stále vyhovující k jízdě. Zastavujeme v „Route66 Museum Clinton“ a vjíždíme do Texas. Večeře v proslulé steakárně the Big Texas Steak Ranch, Amarillo.

Den 9-10-11-12 Amarillo, TX – Santa Fe,NM – Gallup,NM – Flagstaff,AZ – Grand Canyon,AZ – Williams, AZ

Po snídani zastavujeme na Cadillac Ranch; kde šílený farmář zasadil na svém poli Cadillacy, a doufal, že mu vyrostou nové – neodmyslitelná ikona Route66. Otevřenými pláněmi přijíždíme do Rocky Mountains, a do historického města Santa Fe,které je městem s nejvyšší nadmořskou výškou okolo 7,500 feet (2,285m) nad úrovní moře. Státem Nové Mexiko míříme do pouští Arizony. V Holbrook navštívíme Wigwam Motel´s Teepee, a dojedeme do historického městečka R66 Flagstaff. Odbočíme z R66, abychom se sjeli podívat na Jižní Bradlo Grand Canyon. Zvolna se vpodvečer přesuneme do malebného městečka na Historic Route66 Williams.

Den 13-14-15-16-17 Williams, AZ – Seligman,AZ –Oatman,AZ-Needles,CA – Victorville,CA – Pier Santa Monica, CA – Los Angeles, CA - Praha

Historic Route 66 včetně výše vyjmenovaných městeček, které jsou dodnes na Route66 živé a ten, kdo je jednou navštíví, se zase vrátí. R66 včetně benzinové pumy a Toma, přejezd Sitgreavess Pass – nejvyššího místa R66, odpolední burger v One Dollar Hotel Oatman. Nocleh v Needles, a jsme v Kalifornii. Přejezd přes horkou Mojave desert….stále jedeme celé úseky po původní R66, směr Goffs, Essen, Cadiz Summit, Amboy Café v Amboy, Ludlow, Newberry sprinte až do Barstow , jedem se podívat do Elmer´s Bottle Tree ranch. Ve Victorville nocujeme.

Poslední úsek „Mother Road“ k pobřeží Pacifického Oceánu, kde „66“ končí na slavném Santa Monica Pier. Než se tam však dostaneme, čeká nás přejezd v délce téměř 100 mil přes metropoli Los Angeles. Motocykly zaparkujeme na nábřeží Santa Monica Pier - koupání, zevlování, nákupy a relax. Večeře a závěrečný doutník! Den odletu věnujeme prohlídce Los Angeles – systém červených autobusů Double Decker – Hop On/Hop Off….. a večer odlet z Los Angeles do Prahy.