CALIFORNIA DREAMING TOUR

California Dreaming Tour - tento název převzatý ze stejnojmenné písně skupiny The Mamas & The Papas, vskutku představuje pro mnohé z nás, komu dvouválec tohoto loga učaroval dávný sen... projet na motocyklu Harley-Davidson přes celou Kalifornii a v San Franciscu nosit květiny ve vlasech....

Den 1-2-3-4 Praha – Las Vegas – Sequoia National Park - Madera

Las Vegas - Badwater Basin - Zabriskie Point perly Údolí Smrti a přes Beatty a dva horské hřebeny sjíždíme do nížin věčně zelené Kalifornie až do Sequoia National Park a Kings Canyon.

Monolit Morro Rock a obří sekvoje v tichosti sledují rytmus dvouválců našich projíždějících Harleyů.... Po spojovací tepně Kalifornie -CA-99 – přijíždíme do Madera.

Den 5-6-7-8 Madera – San Francisco – San Simeon – Santa Barbara

Po Pacific Coast Hwy (CA-1) - Pacifická pobřežní dálnice, přijíždíme do San Francisca. Navštívíme Fisherman´s Wharf, Alcatraz, Golden Gate, oblast Big Sur, kdy oceán máte na dosah. Užijeme si nocleh v turistickém letovisku Santa Barbara.

Den 9-10-11-12 Santa Barbara – Malibu- Santa Monica – Palm Springs - Oatman - Kanab

Santa Monica Pier - zde končí 2.400 mil dlouhá Route 66. Po Santa Monica Blvd projedeme Los Angeles a míříme do letoviska Palm Springs. Ráno snídáme u sochy amerického sexsymbolu - Marilyn Monroe, a přes Národní park Joshua Tree přijíždíme k legendární Matce Cest – Route66 - v Amboy – u Roy´s Cafe Route66. Perla „R66“ - Oatman, přejezd Hooverovy přehrady a neskutečně krásným kaňonem Moapa Valley příjíždíme do státu Utah, kde nás čeká Národní Park Zion.

Den 13-14-15-16 Kanab – North Rim Grand Canyon - Monument Valley – Torrey

Výšiny severního bradla Grand Canyon nás ohromí, ve Vermilion Cliffs přenocujeme, projedeme Glen´s Canyon a očekává nás červené území indiánů kmene Navajo – Monument Valley. U skalních velikánů Eye of the Sun, Sleeping Dragon, či Ear of the Wind se každý po svém v tichosti kocháme samotnou nevšedností místa a plynoucích okamžiků…Z indiánského Bluff projedeme prašnou cestou Valley of the Gods a shlédneme propasti Goosenecks of San Juan. Neskutečný zážitek představuje výjezd z údolí prašnou silnicí Mokee Dugway... Jízda po UT-95, kde jedna úžasná přírodní scenérie střídá druhou vrcholí na Devil´s Backbone. Večer na nás v Torrey čeká bazén s horkou vířivkou...

Den 17-18-19 Torrey – Bryce Canyon – Las Vegas - Praha

Divoká krajina přejezdu Torrey - Bryce Canyon se stále mění. Bryce Canyon celý projedeme od Bryce Point k Rainbow Point. Po dvou hodinách jízdy, kdy míjíme stáda krav, bizonů a další divoké zvěře, opouštíme hory Utahu a ocitáme se v pekelném vedru nevadské pouště zpět v Las Vegas, kam se po 16-ti dnech, 3.360 ujetých mílích, či 5.410 kilometrech vracíme....Závěrečný doutník v Harley-Davidson Café, letiště a návrat do Prahy.